Fotoblog Steven De Baere

Fotoblog van Steven De Baere aka Centrocampista

Meetjesland koerst

with 4 comments

meetjeslandkoerst Afgelopen weekend werd het nieuwste boek van de Erfgoedcel Meetjesland voorgesteld, Meetjesland koerst.

VRT Sportjournalist Karl Vannieuwkerke stelde het boekje voor aan een 80-tal aanwezigen. Hij vertelde over wat de Meetjeslandse kampioenen betekenden en nog steeds betekenen in de Europese wielerwereld. En hoe zijn vader hem als kind vertelde dat het aan het leidingwater van het Meetjesland lag dat er zoveel kampioenen in de streek woonden.

De publicatie, waarvan een groot deel van de foto’s door mij is genomen, kun je hier bestellen voor de luttele prijs van 4 euro.

Written by centrocampista

22 januari, 2009 bij 8:54 am

Geplaatst in Uncategorized

4 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. proficiat!
    is de cover ook van jou?
    tof. er straalt héél wat Vlaamse koerstraditie vanaf op één of andere manier 🙂
    S.

    Stephanie

    22 januari, 2009 at 9:30 am

  2. thanx, de cover is idd ook van mij: https://centrocampista.wordpress.com/2008/07/28/fan/

    centrocampista

    22 januari, 2009 at 9:34 am

  3. Proficiat! Centrocampistiaanse beelden zullen zeker een meerwaarde geven aan dit boekje!
    Ik vind dat je een wedstrijd moet organiseren voor je trouwe bezoekers…
    Bijvoorbeeld: een foto uit het meetjesland en iedereen moet raden waar het beeld genomen is. De winnaar krijgt de publicatie toegestuurd 😉
    Nee serieus, ik ben wel benieuwd naar de inhoud. Als ik nog eens in de buurt ben schaf ik er mij wellicht eentje aan.

    Fotogeniek Belgie (Koen)

    23 januari, 2009 at 7:39 am

  4. Proficiat!

    De cover belooft alvast….!

    MJ

    14 februari, 2009 at 7:13 am


Geef een reactie

