Fotoblog Steven De Baere

Fotoblog van Steven De Baere aka Centrocampista

ACDSee Pro Photo Manager 2.5

with 2 comments

Terwijl ik vorige week bezig was met mijn laptop te herinstalleren heb ik me meteen ook maar de laatste versie aangeschaft van ACDSee Photo Manager (versie 2.5).

Een ideaal programma om al je foto’s te beheren en ze bij te werken. Het kost ongeveer een 100 Euro, wat toch een pak goedkoper is dan Lightroom, wat ongeveer 300 Euro kost.

Ideaal dus voor iedereen die op zoek is naar een degelijk programma om zijn foto’s te bewerken en te beheren, en misschien niet alle functies nodig heeft die Lightroom heeft.

Je kan het ook 30 dagen gratis proberen op trial, zodat je alle functies een rustig kan uittesten.

ACDSee Pro Photo Manager 2.5

Written by centrocampista

29 oktober, 2008 bij 4:03 pm

Geplaatst in Externe links

2 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. ACDSee….een programma waar ik jaren geleden plezier aan beleefde.
    Toch de overstap naar Adobe LR gemaakt omdat het wat meer mogelijkheden in één programma biedt maar ook een gemakkelijke overstap/integratie in andere software mogelijk maakt.
    Zonder meer is ACDSee een goede keus voor degenen, die wat minder eisen stellen en bijzondere dingen ook helemaal niet nodig hebben.

    René

    29 oktober, 2008 at 10:12 pm

  2. ACDSee – ik héb ‘m! 🙂

    Stephanie

    30 oktober, 2008 at 12:28 am


Geef een reactie

