Fotoblog Steven De Baere

Fotoblog van Steven De Baere aka Centrocampista

Wreed accident #2

with 5 comments

We gaan mee met onze tijd: niet enkel de beurzen crashen, maar ook mijn computer 😦

Gisteren heeft mijn laptop een malheurke gehad, met als gevolg dat ik hem heb moeten herformateren …

Ongeveer 200 foto’s verloren die nog in mijn “to do-map” stonden, mails kwijt, … De ganse santenboetiek, en het was natuurlijk al een tijdje geleden dat ik van alles een back-up had gemaakt.

Het zal hier dus even stil zijn, totdat ik alles weer heb kunnen aanzwengelen. Hopelijk dat alles tegen het einde van de week weer marcheert.

Written by centrocampista

21 oktober, 2008 bij 9:24 am

Geplaatst in Uncategorized

5 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een wel heel wreed accident!
    Zonde van alle foto’s die “vertrokken” zijn.
    Sterkte met dat tijd vretende installatiewerk om de boel weer op de rails te krijgen.

    Susanne Stoop

    21 oktober, 2008 at 10:06 am

  2. Veel sterkte gewenst! Het verliezen van foto’s en documenten is altijd vervelend, ook al heb je nog zo je best gedaan een goede backup te maken.
    Sinds ik een iMAC gebruik ben ik van dat probleem (met de automatische backup) totaal verlost….

    René

    21 oktober, 2008 at 11:13 am

  3. Ai, da’s minder. Ik weet hoe het voelt, in het voorjaar had ik iets gelijkaardigs voor met een mobiele harde schijf (gelukkig was geen beelden van opdrachten kwijt). Succes met de “herstellingswerken”!

    s.goovy

    21 oktober, 2008 at 5:10 pm

  4. Heb onlangs ook zoiets meegemaakt. Harde schijf gechrasht, maar ik wil niet formatteren want dan ben ik alles kwijt, ook een heel deel onbewerkte foto’s. Ben nog naar oplossingen aan het zoeken, maar de harde schijf wilt niet goed meewerken, helaas. Het technologische deel laat soms de wensen over, jammer genoeg! Sterkte en succes! 🙂

    Bart Werbrouck

    25 oktober, 2008 at 11:46 am

  5. Hallo fotograaf 🙂
    Fotoforum Fotovisie.net bestaat sinds 2004 maar kan nog altijd nieuwe enthousiaste fotografen gebruiken om deel te nemen, misschien zin om eens te komen kijken? Binnenkort vieren we een klein feestje voor het vierjarig bestaan 😀
    Het adres is http://fotovisie.net

    yourpictures

    26 oktober, 2008 at 1:32 pm


Geef een reactie

