Fotoblog Steven De Baere

Fotoblog van Steven De Baere aka Centrocampista

Nieuw speelgoed

with 8 comments

a200.jpg
Na lang wikken en wegen is het er dan toch van gekomen en ben ik sinds deze middag de eigenaar van een digitale reflex. Het is uiteindelijk toch geen Nikon of Canon geworden, maar een Sony A200. Voorlopig enkel nog met de kitlens van 18-70mm, de rest volgt wel als de bankkaart terug is bijgetankt…
Het is een Sony geworden omwille van de prijs/kwaliteitsverhouding en ook wel omdat Sony de laatste tijd met een serieuze inhaalbeweging bezig is ten opzichte van de 2 grote spelers op de markt. Ook hun SteadyShot sprak me wel aan.
Meer over mijn nieuw speelgoed kun je hier lezen
Het zal dus nu vooral veel uittesten worden en alles wat onder de knie krijgen…Maar met veel plezier uiteraard 🙂
Written by centrocampista

10 maart, 2008 bij 3:09 pm

Geplaatst in Externe links

8 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Altijd wikken en wegen hé… En uiteindelijk de beslissing! Beslist wel een goede keuze denk ik . Veel plezier er mee!

    Fotogeniek Belgie (Koen)

    10 maart, 2008 at 3:36 pm

  2. proficiat met de aankoop! 😉

    Ymke

    11 maart, 2008 at 11:57 am

  3. binnenkort samen eens op stap 😉

    Wesley

    11 maart, 2008 at 6:00 pm

  4. @Wes: met veel plezier 🙂

    centrocampista

    11 maart, 2008 at 6:40 pm

  5. Van harte proficiat met deze aankoop en ik wens je heel veel succes toe!
    Ben ervan overtuigd, dat we hier op jouw blog nog veel (van jou) met deze camera zullen zien.

    René

    11 maart, 2008 at 8:10 pm

  6. Aha, eindelijk een spiegelreflex!

    Je zult er zeer zeker veel plezier aan hebben 🙂 !

    Tim Freh

    12 maart, 2008 at 5:15 pm

  7. Wow! Ik wens je er heel veel prachtige beelden mee toe.

    Ake

    12 maart, 2008 at 8:22 pm

  8. @ iedereen: bedankt! Het is nog wat zoeken naar alle mogelijkheden van mijn nieuw “kodakske”, maar vanaf dat ik tijd heb om terug op pad te gaan plaats ik terug wat nieuwe foto’s!

    centrocampista

    12 maart, 2008 at 10:52 pm


Geef een reactie

