Fotoblog Steven De Baere

Fotoblog van Steven De Baere aka Centrocampista

11 tips om onopgemerkt te fotograferen.

with 2 comments

Naast het tonen van foto’s die ik zelf heb gemaakt wil ik deze blog ook gebruiken om ander “fotonieuws” met jullie te delen. Als ik iets vind op het internet dat heeft te maken met fotografie, en interessant genoeg is om te posten, zal je het hier kunnen terugvinden. Het kunnen zowel opmerkelijke foto’s zijn, interessante artikels, nieuwe foto-apparatuur of -programma’s…

De eerste link hier is een artikel dat 11 tips geeft om onopgemerkt foto’s te nemen van personen: ideaal dus voor het nemen van foto’s op feesten of voor straatfotografie: Link

Written by centrocampista

7 mei, 2007 bij 3:43 pm

Geplaatst in Externe links

2 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dit zijn tips die er bij mij reeds diep ingeworteld zitten.
    Ik heb het reeds zo ver gedreven dat ik foto’s neem met mijn handen in mijn zakken met de draadloze afstandsbediening.
    Laatst was ik in het station in Lille en ik werd op mijn vingers getikt door de bewakers, ik sloeg het apparaat over mijn schouder en heb nog een tiental foto’s gemaakt terwijl mijn toestel op het fotozakje zijwaarts ruste.
    Een leuke bezigheid terwijl de vrouw aan het winkelen is, want aan winkelen ben ik allergie’s, tenzijn zoals gisteren naar een fotowinkel om nieuw speelgoed te kopen 😉

    manu

    9 mei, 2007 at 11:23 am

  2. Het zijn idd standaardtips, maar toch altijd goed om nog eens te herlezen. Veel plezier met je nieuw speelgoed 🙂

    centrocampista

    9 mei, 2007 at 11:43 am


Geef een reactie

